Dilan_10 Merhabalar anneler bebeğim ek gıda sürecinde çok sıkıntı yaşıyor çorba verdiğim halde zeytinyağ verdiğim halde çok acı cekiyor bir kere lavman yakmak zorunda kaldım sizler neler yapıyorsunuz ?