mycutebaby Bebeğimi emzirmeye kalktığımda gece resmen ıslak ıslak oluyo her yerim boynum falan sonra terden üşüyorum omuzlarım ve sırtım tutuluyor sizde terliyormusunuz ya günde kaç tane pijama atlet değiştirdiğimi unuttum artık :(
tavsaninannesi mycutebaby hamilelikte oluyordu şimdide devam ediyor 3-4 kere üstümü değiştiriyorum mutlaka. Boynum tutuk bu sebepten. Artık gece tuvalete kalkınca saçımı kurutuyorum makinayla başka türlü olmuyor
Bebegim_28 mycutebaby bi tek ben böyleyim sanıyordum 😬 kışlık pek giymiyorum genelde tişörtleyim hararet basıyor 🥴
mycutebaby Minikprenseselo inş geçicidir ya 151120 aynen birde koku yapıuor çok iğrneç tavsaninannesi benimde ıslak ıslak oluyor ya çok rahatsız edici vla Bebegim_28 bende tişört giyiyorum terliyorum diye sonra heryerim tutuluyor 🤣
Atamom16 mycutebaby bende aynı şekildeyim evin içinde kısa kolla geziyorum yatıyorum yine terliyorum emzirirken bile ter basıyor sırtım boynum hep tutuluyor