Sedefela
Nasıl sağabiliyorsunuz en başından beri? 2 buçuk aylığız, eşim çalışıyor ben tek bakıyorum. sütüm çok az olduğu için emmiyor, sağıp biriktirip veriyorum ama sadece eşim evde olduğunda yapabiliyorum çünkü bebeğim kucakta olmak istiyor, hep mız mız mız 😃 Evde gezdirmek gerekiyor, yemeğimi bile yiyemiyorum eşimin gelmesini 4 gözle bekliyorum açlıktan 😳 Siz de tekseniz nasıl sağdınız, ne önerirsiniz? bebeğimin 2 saatte bir 10 dkcık kendi kendine oyanlaması çok zor 😳😳