Doğdu doğalı iştahsızlık yüzünden acayip stresliym ya ne yaparsam yapaym yemiyr yada çok az yiyr 17 aylığız hala 9 kg doktor gelişiminin geriden geldiğini baş çevresinin bı tık küçük olduğunu söyledi problem olmaz sadece beslenmesine dikkat et dedi dedi ama yemiyr sadece emmek istyr yada meyve yiyr napablrm ya 😞 bebekken de zayıftı mama da basltmamişti bu durumu yaşayan var mı bebeğim alerjik ve sürekli pişik olüyor buarada herşeyi yedremyrm 😞