Bebeğim 6 aylık sanırım ek gıda sürecinden dolayı kabız oldu ve bugün makatı kanadı dışkısı görünüyor ama çıkaramıyor çok katı sanırım. Elimden gelen tüm yöntemleri uyguladım fakat olmuyor. Lavman almaya gitti eşim. Böyle sorun yaşayan oldu mu lavmanla yapar mı acaba? Şu an çocuğa bir şey yedirmeye de korkuyorum