Selcan1 sezeryan doğum benim 50 günlük halen kanmam var . İlk üç hafta aralıksız geldi sonra durdu 40 da tekrar kanamam oldu adet sandım doktora gittim kontrolm vardı zaten doktor halen kanamam var adet değildir dedi . Sonra 2 gün içşnde geçti . Bugün 50.gün 2 gündür tekrar kanamam var . Hiç anlamıyorum 🤦🏻♀️ Acaip sinirm bozuldu 😒😒