Kızlar birkaç post inceledim inanın bir şey anlamadım ya. Bebeğim 6 ay 12 günlük gündüz öyle böyle emiyor ama akşam saatlerinde artık hiç sütüm kalmıyor similac kullanıyorum. Ama bir arkadaşım Arı mama verebilirsin gece arada dedi. Ek gıdaya biraz erken başladık şu an 1 2 sebze haricinde ayına uygun olan her şeyin tadımı bitti öğün oluşturmaya çalışıyoruz geceleri uyutmadan önce Arı mama yapıp versem tok tutar mı? Verebilir miyim acaba? Devam sütünü de içiyor ama artık dayanamıyor emdiği için hem mama hem anne sütü hem ek gıda olsun istemiyorum emsin ve ek gıda alsın mama vermeyeyim diyorum. Beni aydınlatır mısınız nasıl oluyor bu işler 😂