Selam güzel anneler. Kızım diş çıkarma sürecinde 7 aylık. Geceyi hastanede geçirdik ateş sürekli ağlama 😔😔 nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum onu böyle gördükçe çok üzülüyorum. Doktor diş çıkarma süreci zor geçer dedi iyi bir kehribar işe yarar mı acaba kullanan anneler tavsiye verebilir misiniz memnunmusunuz nereden alabilirim?