Zilifmom eğer sütünüz yetmiyorsa ve çocuk doymuyorsa tabiki mama takviyesi yapın bence . Eleştirmek için söylemiyorum inanın ama mamaya neden zehirmiş gibi bakılıyor ben ilk günden beri mama+meme olarak besledim bebeğimi bi zararını görmedim akdine faydasını gördüm… mama verince kötü anne olmuyorsunuz ,önemli olan bebeğin sağlıklı olması değil mi 🙏🏻