AselAyaz biz anne sütü+mama şeklinde gidiyoruz son 1 aydır. Aptamil gaz ve ıkınmaya sebep oldu sma aldım, gaz kabızlık olmadi hiç yalan yok, ama sanki kizim tadını sevmedi içirmek biraz zor oluyordu. Sonra burda sordum önerilerin %80i hipp combioticti, 2 gündür kullanıyoruz bi problem yok gibi