Guzel anneler Selamünaleyküm
Benim oglum 8 aylık ve sivastayim malum havalar soğuk ev sıcak ama yine de üşür mu acaba diye endişeleniyorum. Yorganını sürekli açıyor ben kapatsam bile. Bide uykusunda cok terliyo her sabah uyanır uyanmaz komple üstünü değiştiriyorum. Uyu tulumu düşünüyorum kullananan anneler var mi nasil oluyo rahat mi