Merhaba anneler benim 4,5 aylık bebeğim var 4 gündür meme reddi yaşıyoruz sadece geceleri emzirebiliyorum. Emzik kullanmıyoruz ve sürekli anne sütü alıyor birkaç defa benim işlerim olduğu zamanlarda annem biberonla süt verdi her yolu denedim alıştırma bardağını, kaşığı, bardağı, şırıngayı ama hiçbiriyle içmiyor ve 4 gündür ağlama krizlerine giriyor hiç uyumuyor ve gözünü bile kırpmıyor ten tene teması denedik olmadı duşu deneyemiyorum çünkü banyoyu, suyu sevmiyor atak döneminde olduğu için daha çok zor geçiyor bugünde sabahtan buyana şırıngayla biraz süt verdim yarı içti yarı içmedi sonra hemen mememi verdim bir 4 dk emdi sanırım dişle ilgili sıkıntılarda başladı ne yapamam lazım bana yardım edin lütfen