DefneMiray_26
Bizimde şu sıralar uykusunda ağlama var normalde yapmazdı hiç öyle özellikle sabaha karşı hep mızırdanıyor uykusunda ya da ağlayarak uyanıyor anladığım kadarıyla atak döneminden. Bir de diş sanırım baya zorluyor. Bağırıyor derken ağlama anlamında mı diyorsunuz. Çünkü bizimkide şu sıralar cırlamaya başladı seside ince bide kulaklarım çınlıyor bazen 😀 ağlamıyor da öyle cırlıyor kendi kendine bazen tepki vermemizi ilgilenmemizi istiyor. Ataktan mi yoksa sesini duymak hoşuna mı gidiyor anlamadım 😁