Selo 5 ay 4 günlük bir kızım var🙏🏻Akşam saat 20:00 21:00 den sonra hem bagırıyor hem aglıyor ne yaparsam mutsuz anlayamadım neden böyle kucagımdada bagırıyor aglıyor yete koyuyorum oyun oynuyorum emziriyorum yok bagırıyor niye böyle bi bilgisi olan varmı😳
Prensiminannesi Selo belki atak haftasındadır canım ya istersen bi internetten bak atak haftalarına ben de tam bilmiyorum ama boyle huy değiştirince oyle oluyormuş ve yaklaşık bir hafta sürüyormuş diye olumuştum bi yerde
EsraBilal Selo aynı durumdayız 5 ay 9 günlüğüz 2 dişimiz çıktı 3. Sanırım yolda 😔 sabahlarıda bazen yapıyo