Bebeğim 57 günlük. 1 haftadır falan akşamları ağlıyordu ama bir şekilde idare ettik. Atak haftasından mı kolik olduğu için mi anlamadık ama dün akşam resmen çığrından çıktı arabayla gezdirdik 1 saat kadar uyuyabildi sonra arabada ağlamaya başladı. Çok kötü hissettim kendimi😓 gaz ilacları fayda etmemeye başladı doktora sorup başka ilaca geçtik.
Kolik anneleri siz nasıl başa çıkıyorsunuz nasıl sakinleşiyor bebekleriniz ?