3 ay 5 günlük oldu kızım. Ama ellerini gün içerisinde çoğunlukla yumruk yapıyor. Emerken veya eline çıngırak verdiğimizde uyurken açıyor tutuyor ama harici hep yumruk yapıyor. Sürekli ellerini emiyor o yüzden ellerine bakıyor tanımaya çalışıyor ama açmıyor. Bu aylarda oyuncakları kendisi tutmak isticekmiş diye okudum ama henüz öyle bir girişim de bulunmadı. Sizce neden olabilir 🤷♂️