Benim en büyük kurtaricim kanguru. 1yasinda hala bazen gündüzleri kanguruda uyutup yatagina koyuyorum. Kesinlikle alin derim. Disarda da çok rahat oluyor. Ama dikkat edin gelişimini engellemeyecek bir marka olsun. Ben paraya kıyıp ergo baby aldim. Ama sahteleri çok var dikkat edin. Eğer orjinalligi ispatliysa 2. El de alabilirsiniz. Ben önce ikinci el aldim belki kullanamayiz yazik olur diye. Baktim harika birsey onu satip sifir aldim. Bir de ergo baby nin eski modelleri cirtcirtli uyuttuktan sonra cikarirken sese uyaniyordu🤦♀️ O yüzden cool air mesh modelini aldim almanyadan. Hala kullaniyorum iyiki almisim. Ama siz illa ergo olmasin derseniz başka marka da bakabilirsiniz. Böyle reklam gibi oldu fakat gerçekten çok memnunum🙏