Kızlar selam,
Ben 9 ay önce doğum yaptım. Lohusa kanamam 85 gün sürdü. Bir ay temiz kaldı tekrar 35 gün devam eden adet kanaması oldu. Daha sonra ara ara geldi bir iki gün ama şuan iki aydır kesilmeyen çok yoğun bir kanamam var. Doktoruma telefonda ulaştığımda süt hormonundan kaynaklı süt çok olduğu için geliyor kanama sütten kesilmeden de düzene girmeyecek dedi. Ama eskisi gibi sütümde çok değil. Bebeğin kız olmasa östrojen tedavisi uygulardım ama süte karışır bebeğine geçer dedi🤷♀️En son ağustos sonunda kadın doğuma muayaneye gittim kontrol edip bakıldı onun haricinde hep telefondan konuştuk. Sizinde böyle uzun süreli adetleriniz oldu mu?