Merhaba güzel anneler
kızım 3,5 aylık. Muhtemelen atak haftasında.. sorun son 1 aydık kucağıma geldıgınde kendını gerı atıyor. Emmiyor.. biberon da içmiyor. Kaşıkla verirsek alıyor. Uykulu olduğu zamanlarda güzel emiyor sadece..
bırde eşim de sakinleşiyor ya da annemde. Ama benim kucağımda durmuyor 😢
sizce sorun ne olabilir