Kbrsmh46
40+6 ile normal doğum yaptım kızımı 3 gece hastanede yattım suni şancı istenedim kendi sancimla 3.gün kızımı kucağıma aldım çok şükür Allahima
Normal doğum
sezeryan bebeğin için en sagliklisi hansisi ise o olmuş
Rabbim sağlıkla buyutmeyi nasip etsin kuzularimizi