Vanilya hayvanlarla ilgili şarkısı var, hayvanların hepsini çok severim ….. diye başlıyor. Merhaba ben eğitici köpekçik falan diyor. Merhaba nasılsın , iyiyim teşekkürler ya sen ? Merhaba demek için aradım .. vs diye . Işık var açıp kapatınca bir şarkısı var , ışığı aç ve kapat diye. Cee er at seni görüyorum diye şarkı var 3 hayvanı söylüyor cee ee diye . Harflerle ilgili abc diye başlayan şarkısı var. Bunlar birinci seviyenin diğer sevileri daha açmadım ona .
Allah allah kitaba niye çıldırıyor ki? Benim de çok koşa süreli dinliyor ya ve kitaplarını hep yırtmak istiyor. Cırt cırtlı kitap duydum onu alıcam bakalım