Benimde dört buçuk aylık kızım bı göğsümu emiyor 1 2 saat sonra diğerini veriyorum onu emiyor bazen de emmiyor . Benim tavsiyem bence sürekli saat tutmayın acıkınca zaten tepki verir ağlar. Aralarda gogsunuzu uzatın isteyince alır zatenn. Ben saat tuttuğum zamanlar çok moralim bozuluyordu emmiyor diye üzülüyordum ama şimdi istediği zaman emiyor mutlu da… Yani emsin emsin diye çok kafa vermemek lazım 🥰💜