Annişler tecrübelerinizi yazın lütfen
kızım tam 7aylık ve 1aydır ek gıdaya geçmiş bulunuyoruz.gunluk iki fincanı gecmeyecek kadar 2 öğün şeklinde veriyorum meyve ve sebze.ve emmeyi azalttı artık zor tutturuyorum gece uykuluyken bile zor emiyor bir iki dakika.Ne yapmalıyım ?? (bu arada ben regl de oldum ilk defa bir hafta oldu bitti)