Deletedmom75 Migrenim çok fena dayanamıyorum artık ya parol dışında emzirirken bir şey içebilir miyiz acaba?
Cansu1035 Deletedmom75 doktorum minoset önerdi covid olan emziren annelere de sadece minoset veriliyor diye biliyorum minoset kullanıyorum ben de
Deletedmom_29 Deletedmom75 dişim agriyorken 4 saatte bir parol alıyordum yoksa duramıyordum hafifletiyordu ağrıyı ama o da midemi mahvediyordu
Deletedmom299 Deletedmom75 sadece parol iciliyor. Minosette tabiki ama ayni oldugu için benim eczacim sadece parol veriyor bana. Bi keresinde bi paket parol bi paket minoset ver demiştim hic bir farki yok aynisi hatta parol daha etkili demisti.
Deletedmom299 Deletedmom75 aynen öyle gexen gun basim agridi sabahtan aksama kadar 7 tane falan icmisimdir bana misin demiyor ama napalim başka biseyde kullanamiyoruzki kuzum ya
Deletedmom75 Deletedmom_29 Ben yıllarca majezik içtim o yüzden parol asla fayda etmiyor ya Deletedmom299