Sevgili anneler, kızımın yüzünde oluşan egzama sebebiyle diyet besleneceğim. Ama yiyecek bir şey bulamıyorum, özellikle kahvaltıda. Yumurta, peynir, tereyağ falan yok, salam, sosis desem zaten zararlı gıda. Geriye bir tek zeytin kalıyor. Nasıl karnımı doyuracağım bilmiyorum. Siz neler yapıyorsunuz, neler yiyorsunuz?