Kızlar bu durumu yasayan var mı tekrar nasıl sütüm çoğalır . Kızım kakasını yapıyor bezi dolu hep degistiriyorum ama sütümde bi azalma var göğüslerim dolu dolu değil sıktığım da fışkırıyor geliyor süt ama çok az çok moralim bozuk ya. Önceki postlarımda görmüşsünüzdür kızımın kakası mukuslu alerji belirtileri yaşıyoruz diye haftasonuna denk geldiği için gidemedim doktora ama kendimce süt süt ürünleri yumurta falan yemiyorum deniyorum ve şükür tekrarlamadı. Ama sütüm bu yüzden çok azaldı semizotu rezene hurma çiğ kuruyemiş yemeğimi yiyorum ama. Acaba terbiye mi oldular çünkü eskisi gibi su gibi ilk süt gelmiyor baya koyu beyaz bildiğimiz süt gibi geliyor terbiye olmuş olabilir mi . Birde bilgisi olanlara bikac soru sormak istiyorum .
- alerjik olan bebekler kakaları sürekli mi kanlı mukuslu olur yoksa bikere olur anlar miyiz
- Alerji diyetine giren anneler sütleri azaldı mı nasıl besleniyorlar .
Sütümün azalması moralimi cok bozdu tekrar nasıl çoğaltabilirim 🙄