becamemom kızım doğduğundan beri hicbir şekilde tv açmadık telefon vs de görmedi ama ne zaman 9 aylık oldu bir ilgi ve merak sardı. 13,5 aylık hala da devam ediyorum izletmemeye ve telefon vermemeye. Gündüz telefonum hep mutfakta sırf kızım görmesin diye. Okul öncesi öğretmeniyim telefona, tablete ve televizyona maruz kalıp algısı kapanan o kadar çok öğrencim oldu ki yani doğru yoldasınız bu şekilde devam ediniz.