MeryemSaree kuzum bebeğinizle aramızda 10 gün var benim bebeğim de 3 ay 26 günlük, günlük rutinimi yazayım sana.
🦋 Sabah kalkma işi çok değişik, o yüzden gün ortasından başlayacağım, sabah kalktığı saatten 1,5 saat sonra uykusu geliyor gözleri kızarıyor durgunlasiyor anlıyorum hemen uykusu olduğunu emziriyorum yatırıyorum meme de uyuyor yatıyor.
🦋 Yattıktan 2 saat sonra uyaniyor ve onunla renk kartlarını gösteriyorum, kitap okuyorum, şarkılar söylüyorum yada o an işim vara mutfakta yanıma alıp anlatıyorum neler yaptığımı yani yoruyorum onu bu da 1.5 saat sürüyor tekrar uykusu geliyor.
🦋 Bu süreç akşam 6 olana kadar devam ediyor bazen 8i buluyor, ve gece uykusuna geçiş yapıyor ben yatana kadar da uyanmiyor ben yatacağım zaman uykuluyken emziriyorum acıkmış oluyor zaten emip tekrar yatırıyorum o ara uyanmiyor ama.
🦋 İşte sıkıntı benimde gece başlıyor 😀 eğer mama vermeden yatirirsam 4 gibi uyaniyor mama verirsem 5-6 gibi kalkıyor, yani güne çok çok erken başlıyoruz😀 alıştım artık 😀 sonra tekrar aynı rutinler devam ediyor.
✨ Yatırmaya gideceğim zaman altını alıyorum yatmaya hazırlıyorum odayı loş ışık haline getiriyorum sonra eee eeee diye diye emziriyorum gözler kapanıyor, sende onu uykuya geçişine hazırla uykuya geçmesini hatırlatıcı rutin işler yap bence gece uykusuna geçmesini sağlayacak işlemler yap odayı loş ışık yap sessiz sessiz ninni söyle onu okşayarak sev hadi bitanem uyuyalım, uyuyalım da büyütelim gibi kelimelerle sakinleştir ben böyle yapıyorum.
🙏 Çok uzun oldu kusura bakma 😘