Kizlar merhaba bebeğim 5 aylik ve gaz sorunu var hala . Hem anne sütü hem mama yiyiyor benden mi mamadan mi kaynaklı bilmiyorum . Gece gazı çıksın diye çok ugraşmali mıyım ? Çünkü bazen çok güzel uykusu oluyor kaldırmadan yerindem oyle veriyorum sabah 2 saat gaz çıksın diye ugraşiyorum erkenden kalkiyor ağlayarak . 4. Ayda bitiyor sanıyordum . Nerde yanlış yapıyorum sizce