Glcn_krm Hanımlar merhaba bana bi akıl verin nasıl yapmalıyım nerden başlamalıyım oğlum 19 aylık ve artık bırakmasını istiyorum cünkü canım cok yanıyo göğüs uclarım cok sızlıyor uyurkende emerek uyuyo şimdi nasıl uyutacam sallanarakta uyumaz napmam lazım 😣
Hafsamira6983 "Canim Bende 19 ay kestim süten birax. yatirmasi sıkıntı bazen piş piş liyorum bazen de salayarak. ona da bi çözüm bulsam tamamdir rihat olacak artik😒..
Yasemin34 Bende istiyorum 19 aylık oğlum gece sayısız kalkıyor emmeye ama birde virüs varken 2 yasını beklesem iyi olur DİE düşünüyorum anne sütü korur gibi geliyor