Leylak2030 benim oğlum da 28 aylık. Ben de geç konuştuğunu düşünüyorum hatta çok kafama takıyorum bikaç ay öncesine kadar.. ama son zamanlarda ilerleme olduğunu fark ediyorum. Tamlamalar ve ikili cümleler kuruyor. Miyav mama. Anne oku. Baba iş. Suiç bitti. Baba git. Siyah at. Mor havhav. Anne mama… Gibi . Kelimeleri yan yana getirmeye başladı yani. Kelime sayısı da arttı. O yüzden endişem biraz azaldı açıkçası. Ama hala yaşıtlarına göre geride olduğunu biliyorum. Her çocuğun gelişimi farklı maalesef. Sizin endişeleriniz nedir..