Annesirintugceuzun Sarileblebi Benimki bundan değil. 3880 kt. Pek bir farkları olduğunu sanmıyorum. Buyrun. ☺️
Sarileblebi ozlem48gs aha sizi yakaladım size sorum şu ki hangi ayarda atıyorsunuz? Ben en başta ki dolap kuruluğunda atıyorum ama herşey cekiyoe ? Sizde oldumu @Annesirintugceuzun
Annesirintugceuzun Sarileblebi Pamuklu dolap kuruluğunda atıyorum . Hiç böyle bir sorun yaşamadım. Bence bir servisini arayın. 🤦🏻♀️
ozlem48gs Sarileblebi ben de hiç olmadı canım dolap kuruluğu atıyorum . Günlük atıyorum bazen 1200 de sıktırma yaptığımda
Sarileblebi Annesirintugceuzun ben hep sentetik kuruluğa atıyordım cekiyordu pamukluyu denedim yine cekiyor