Herkese merhaba
Bayanlar benim bir oğlum var 27 aylık tuvalet eğitimine başlayalı bir ay oldu herşeyi biliyor kendini ifade etmesi konuşması çok iyi komutları yerine getiriyor mesela hadi oğlum qntrenin ışıklarını söndür diyorum hemen söndürüyor susadinmi diyorum susadım demekki diyor kendini güzel ifade ediyor alabilirmiyim yapqbilirmiyim yani söyleyemeyecek bir çocuk degil gece uyanırsa tuvalete götürüyorum uyanmazsa sabaha kadar kuru kalkiyor ama hala tuvaletini söylemiyor yapınca yaptım diyor ne yapmalıyım bı tavsiyesi verecek bir akli olan varsa çok ihtiyacım var