Instagramda çıkan bir reklamda gördüm, bir internet sitesinden, aynı zamanda instagram butiğiymiş, 170₺ ilk alışveriş yaptım. Ürün çok kalitesiz geldi iade etmek istedim yapmıyorlar. Bir değişim çeki
yazdılar güya ama bana da ulaştırmıyorlar alışveriş yapacağın zaman watsaptan ulaş diyorlar. Ben iade istiyorum. Hakkım var mı? Ayrıca kargoyu da benden kestiler.