26 aylik kızım sabah uyandiginda bezini iki defadir taktirmiyor istemiyor, zaten altini degistirmekten nefret eder asla gelmez ne yapsam ne etsem zorla alsam degistirmek icin yerinde bi saniye durmaz falan. Bezini istememesi ve sabahlari taktirmamasi sizce belirtimi? Yani artik ben hazirim mi demek istiyor? Bir keresinde takmadim sabah istemedi 1 saat boyunca cisini asla yapmadı altina. Bu konuda bilgisi olan lütfen aydinlatsin🥰