1234___ öyle malesef bazen annelik iç güdümüzle dogruyu yanlısı secemiyoruz. Ya da hep eskiler’den örnek alıyoruz. Ama malesef artık hiç Bişey eskisi gibi değil. O dogal gıdalar yerini gdo’lu gıdalara bıraktı. Yedirdiğmiz hersey bebeklerimize kronik rahatsızlık olarak geri dönüyor. Bazen caresiz kalıp yesin de napalım artık bunu yesin diyoruz. Ama sonucunu bilmiyoruz. Ben bu durumda hazır gıdalar, erken gıda geçişleri yerine en azından daha az işlenmiş olmasını tercih ediyorum. zamanında yapmaya calısıyorum dogru yada yanlıs ama vicdanımla yüzleşmekdense en dogrusnu yapsam en azından elimden geleni yapıyorum diyebilirim. Tabi takdir sizin sizler de annesiniz en dogrusnu düşündüğünüz seyleri yapıyorsunuz elbette 🌺