İyi günler güzel anneler oğluö 8 ay 6 günlül
Ek gıdaya başladık çok iştahlı değil bende zorlamıyorum zorlayımca sinirleniyor hiç almıyor ağlıyor. Gece de beni emip yatıyor sabaha kadar 1 saat 2 saate de bir uyanıypr aralıksız em uzun uyuduğu saat 2 sonra yanıma memeyr gelmek istiyor. Böylr olan var mı ve ek olarak mama başladınız mı?