Kızlar selam bebeğim dün tam 15 aylık oldu. Anne baba gel hadi diyor benim yap dediğim sesleri çıkarabiliyor , hayvan seslerini anlaşılır bir şekilde taklit edebiliyor. Komutları net bir şekilde anlıyor , ben süpürge yaparken süpürgenin başlığını getir annecim dediğimde getiriyor, çöpe at diyorum mesela çöpe yöneliyor , kakasının faekına varmaya başladı. Yaklaşık 11-12 peluşa isim koymuştuk hepsinin adını biliyor adlarını söyleyip getir dediğimde getiriyor. 10-12 ahşap kesilebilen meyve sebze ve çeşitli yiyecek oyuncakları almıştım hepsinin adını biliyor bul takları yapabiliyor yaklaşık 20-25 hikaye kitabı var hepsinin adını biliyor mesela. Nasıl uyuyosun diyorm göZünü kapatıp filan gösteriyor ki bu en basiti bişeyi nasıl yaptığını sorduğumda gösteriyor. Tam doğum gününde yürümeye başladı , Tek başına merdiven çıkabiliyor ellerini kullanarak tabiki. Zaten en başından blw uyguladık herşeyi tek ve kendisi yiyebiliyor. Göz kulak ağız bırın saç parmak nerde dediğimde gösterebiliyor aşırı taklitçi yani. Sizlerde durum nasıl ?