Myne89 canım ben 1,5 ay sütüm cok olmadıgı için meme+mama gittik sonrasında sadece mama benim bebeğim kolikti ama 3 aya girdiğimizde geçti. Aptamil gaz yapıyo olsa hala devam ederdi 5 aylık suan benim oğluma gaz yapmadı. 4 saatte bir 150 cc veriyorum ben. Oldukca tok tutuyor. Gece ise bir kere uyanıyo 6-7 saat kesintisiz uyuyor. Yani aptamilin bazı postlarda kalitesizliğinden bahsedliyor ama yurtdıısına cıkabildigimiz dönemden hatırlıyorum avrupada en pahalı mama aptamildi. Hipp hatta en cok övülen holle bile cok cok daha uygundu. Bilemiyorum ben deneme yanılma yoluyla bebegime en iyi onun geldiğini gördüm sizin bebeğiniz kaç aylık. İsterseniz 250 gramlık boyları var bi alıp onlsrdan deneyn ama hangi mamayı denerseniz deneyin en az üç gün vermeniz lazım adaptasyon süreci için.
He birde aptamil çalkalamdıgında köpüren bir mama. Aptamili alırsanız yaparken çalkalamayın dairesel hareketlerle karıstırın👌