Merhaba. 3 aylık bebeğim cuma günü rota virüsü aşısı oldu. Dün sabah bir farkettim vücudunda döküntü olmuş. Göğsü, sırtı ve yüzünde. Kol ve bacaklarda yok. Ateş ishal de yok. Huzursuzluğu var ancak duştan sonra uyuyabildi muhtemelen kaşınıyor. Başına gelen var mı?