Utkuu Ben üniversitede akademik personelim. Doğum iznim kasım sonunda bitti fakat ben süt izni almama gerek kalmadan idari izinli sayıldım. Cumhurbaşkanlığı genelgesi var pandemi nedeniyle hamile, engelli ve süt izninde olanlar idari izinli sayılıyor. Ben tüm kamu kurumlarında böyle sanıyordum ama değilmiş demek ki. Kurumların insiyatifine bırakılmış olabilir. Ben ikinci bir genelgeye kadar idari izinliyim bebeğimi kendim büyütüyorum çok iyi oldu bizim için bu 😇