Bizimkini de doktoru rutin kontrolde kapalı olduğunu fark etmediniz mi diyip hemen açtı. Hemen açılmasının zararlı olduğunu bilmiyordum😔Her bez değiştirirken hafif yana ayır tekrar yapışmasın dedi. Kızım bezini değiştirmeyi hiç istemiyor son zamanlarda,acaba travma mı kaldı, çok ağlamıştı zaten😔