Bebeğim 8 aylık 6 kilo😔 iştahı çok iyi aslında ne veriyosam itiraz etmeden yiyor. Porsşyonlarıda gayet bğyük yeri geliyo iki kase çorba yiyo ama yinede zerre kilo almıyo. Maalesef anne sütünü bıraktı. Ama mama içiyo neocate ona rağmen zerre kilo almıyo aylık 200 gr ya alıyor ya almıyor. Çok üzülüyorum ama elimden birşey gelmiyor.