Ebelfezalininannesi İyi geceler.Oglum 7 ayına yarın giricek.Hala desteksiz oturamiyor.Destek yapsak bile öne dogru egiliyor bazen.Başınıda tam olarak dik tutamıyor öne dogru düsüyor arada kucagimizdayken yada yüz üstü tutabiliyor.Elini cok kullanmiyor mesela normalde elini uzatip biseyleri almasi gerekirken hic yapmiyor eline biz bisey verince tutuyor.Ayaklarinada cok basamiyor.Oturtmaya calisinca bazen kendini öne atıyor.Istemiyor oturmayı.Önemsenicek bir konu ayına göre hangi bölümlerden randevu almam gerekiyor
Cagatayinannesi Ebelfezalininannesi normal bi çocuk doktoruna götür belki tembellik vardır kilolu ise
3melek1anne Ebelfezalininannesi çocuk doktoruna götürün onlar bölümlerine yönlendirecek tir geçmiş olsun
Ebelfezalininannesi Ebelfezalininannesi 39+5günlük dogum yaptım prematüre die geciyor kayıtlarda 15 gün küvezde kaldi enfeksiyon ve solunumdan.Acaba bununda etkisi olabilirmi prematüre die
Tuanam13 Postunuz üstte kalsın diye yazıyorum Canım kaç aylıkken oturtmaya başladın benim kızım sadece oturduğu Zaman öne doğru eğiliyor acaba bende mi geç kaldım
Ebelfezalininannesi Tuanam13 6 aya yakındı oturtmaya basladim arada elini tutarken hemen kendini atiyodu die.Simdi de kalkmak istemiyor beyfendi😀
3melek1anne Ebelfezalininannesi çocuk nöroloji bakar ama çocuğun bölümlerine gitmek için çocuk doktoruna götürmelisiniz onlar yönlendiriyor
ebrupoyraz Ebelfezalininannesi bebek zamanını doldurmuş normali 40. Haftada doğum oluyor zaten kayıtlarınızda sorun olmalı kesinlikle bu tarihle prematüre olmaz inşallah birşeyi yoktur bu arada bazı bebişler tembel olabiliyor
Brglylmz21 Damlaların saatinin bi önemi var mı tera d 3 ve 4.aydan sonra saglik ocağının verdigi kan yapiciyi kullaniyorum her gün aynı saatte vermiyorum sorun oluyor mu acaba