Merhaba hanımlar 4,5 ay önce doğum yaptım ve şuan saçlarım inanılmaz dökülüyor. Yani kafamda saç kalmayacak diye korkmaya başladım artık. Biliyorum hemen hemen her doğum yapan kadının yaşadığı bir durum bu. Sizler bu durumda neler yaptınız dökülmeyi azaltmak için bi öneriniz var mı?