turkerg Merhaba arkadaşlar, 1.5 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri genelde her emzirmeden sonra göğüslerimin kendisi sızlıyor. İçten içten kaşınıyor gibi. Göğüs uçlarımda problem yok çok şükür. Yaşayanınız var mı? Sebebi nedir?
Srhnzlcn turkerg süt iniyodur derler.. eğer ağrı ateş kızarıklık olursa gögslerfe mastit belirtisi diye bliyorum