edagoktug53 Bebeğim 19 aylık isteğiolmayınca kendini yere atıyoor ağlıyor. Eskiden böyle değildi. Bide aşırı memeye düşkün gece sürekli uyanıyor. Napmalıyım😒
Fzkn Bizde aynı durumdayız yere atma yok ama çok aglıyor tepki vermeyelim diyoruz olmuyor bende bilemedim üstte kalsın
Deletedmom62626 edagoktug53 çocuktan çocuğa değişiyor fazla tepki verme dikkatini farklı yöne çekmeye calis canım hayirlisindan atlatırsıniz inşallah