Nesil Arkadaşlar 2 aylık bebeğim mama ile besleniyor ve iki gündür kabız kakasını yaparken çok zorlanıyor.Kullandığımız damlalar da var.Tavsiyeleriniz nelerdir?
Nesil Gaz damlaları ve d vitamini kullanıyorum mamasını ölçüsünde yapıyorum.Ne sebep olur bilemedim🤷🏼♀️
Nesil Zeytinyağı veriyorum.Masaj yapıyorum.Fitille kendini zorluyor ve artık kanıyor dışkısını yaparken çok sert tane tane dışkısı oluyor.Başka tavsiyeler varmı acaba?