mihrosum Kızım aksam uykusuna 8 bucuk gıbı yatar. Bır ara 7 gıbı uyanıyordu geneldede 6 bucuk. Ama basladı 5te uyanmaya. Yanı 5 nedir. Kafayı yıcem. Hava karanlık gozlerımden uyku akıyor yok uyumuyor (13 aylık) a
Selinglr mihrosum bıraz daha tutmaya calış akşam 8 gıbı banyo yaptır 9 30 a kadar oyala gıydırırken felan mama ıcıcekse fela
Arifeeee mihrosum gündüz uyku düzeni değişiyor olabilir mi ? Gündüz uyuduğu süre fazla geliyordur belki? Gece de erken uyaniyordur. Ya da 9a çekmeye çalışın akşam uykusunu.
[silindi] mihrosum Bizimki de 12’de uyanan bebekti 8’e düştük 🤦🏼♀️ Hayır en azından yavaş yavaş düşseydi. Bir anda 8 oldu.
ErvaKader Fitifiti niye işe mi gitcekler ev işimi onları bekler.🙃😀bnde anlamadım.bnmkide 15 aylik uyku nedr bilmeyiz
Emine_1245 Erken yattığı için o saatte kalkması bence normal . Biraz daha geç yatırırsanız daha geç kalkar belki . Benim oğlum 8 aylık akşam on buçuk gibi yatar. Sabah 7 de kalkar. Gece üç beş kere uyanması da çabası 🤦♀️🥴
mihrosum Emine_1245 benım kızda gece besleniyor canım aslında bırakmamız laızm. Ama yok bırakılacak gıbı degıl
Hunilianne mihrosum geç de yatırsan erken kalkacak sakin akşam uykusunu bozma derim. Odadan çıkmadan tekrar uyutmaya çalış uyumuyorsa geçici bir süreç idare edeceğiz benim kız da 14 aylık 7 de uyandıysa dugun bayram ediyorum 😂 sabah uykusu çok tatlı biliyorum ama erken uyumasi paha biçilemez 😂
mihrosum Hunilianne valla canım daha once 7 , 7 bucukta uyutuyordum. Dr 9a cek dedı cdkemem dedım. Dermanım gucum kalmıyordu. 8e cektım 8 bucuk oluyor bazen. Yıne 5te uyanıyor dedıgını gıbı asla degısmedı
Hunilianne mihrosum benimki de 8 de giriyoruz odaya uyumamız 8.30-8.40 oluyo ama adım gibi eminim 12de de uyusa sabah 6 da ayakta. Bari erken yatsın da ben de iki yudum çay içip dizi izleyem😂
Arifeeee mihrosum Gündüz uykuları normal sanki. Bazen oluyor öyle benim oğlumda geçen gün 2.5 uyandı sabah 7.5 a kadar uyanikti. Ağlamıyor huysuz değil oyun oynamak istiyordu. Belki böyle geçicidir.
Denizbayir mihrosum benim oğlumda aynı saatlerde uyutuyorum bazen 5 te kalkıyor yataktan kalkmadan emzirme sallama 6 buçuğu buluyor uyuması ever zor en derin uykudan uyanmak ama sakın salona oyuncaklara falan çıkma hepten alışkanlık haline getirir
Mylittleboy mihrosum uykuya yatıs saati cok iyi bizde 14 aylıgız bence gecis saatini ileri alma sakın . Gün icinde kac saat uyuyor önemli olan o o yuzden gunduz cok uyuyorsa geceyi etkiled erken uyanır