aliismom benim.oglumda alıştırma bardagiyla içiyor. Ama bende çok zorlandım. İlk başlarda eline verdim alıştırma bardağini hem oynasın hem ağzına sokarsa iki damla iki damladir demiştim. Bizim doktorumuz yaptığı paylasimda 6-12 ay arası bebeklerin günde 800ml sıvı tüketmesi gerektiğini belirtmis.yani mama ya da meme , su tüketimi , çorbalar derken 800 ml civarında olmaliymis